יום שלישי, 1 במאי 2012

פרק 9 - כמו רדיו רמאללה


אני: "שלום, אני צריכה בבקשה טופס 17 לרדיותרפיה, שיכסה לי סימולציה, setup, בדיקת אחות, בדיקת רופא וטיפולים.  וישיהיה קבוע עד סוף השנה.  כמו כל הטפסים האחרים שאתם מוציאים לי".

פקידה בקופ"ח: "יש לך הפניה מאורטופד מומחה?"

אני:  "מה הקשר לאורטופד?"

פקידה:"גברת, זה הכללים".

אני: "אבל אני לא מטופלת אצל אורטופד".

פקידה: "אין מה לעשות.  רק אורטופד יכול להפנות לטיפולים.  תקבעי תור ותביאי הפנייה.  לקבוע לך עכשיו?  אני רואה שיש תור פנוי עוד שלושה חודשים".

אני: "ממתי זה ככה? אף פעם לא שמעתי שצריך אורטופד בשביל זה.  אולי התכוונת לכירורג?"

פקידה: "לא גברת.  אני יודעת מה אני אומרת.  א-ו-ר-ט-ו-פ-ד.  אני מבינה את המצב, אבל אלו הכללים, ובטח שלא נוציא לך אישור אין סופי. הקופה מאשרת רק 12 טיפולים בשנה".

אני: "את שומעת מה שאת אומרת?  רק ההכנות הן לפחות 4-5 פגישות.  אז מה? זהו?  רק עוד 7 טפסים תאשרו לי?  הרי הטיפול עצמו נע בין 30-33 ביקורים במכון.  מי יכסה את השאר?"

פקידה: "את יכולה לפקסס לרופא המחוזי.  אם יאשר לך עוד כמה, בשמחה.  מקסימום את יכולה להפעיל את הביטוח.  יש לך כללית מושלם או פלטינום?"

אני (בוכה) : "את רוצה להרוג אותי, נכון?  אם לא המחלה, אז קופ"ח כללית תחסל אותי.   את, הרופא המחוזי, וכל משרד הבריאות יחד, תבואו לשבעה שלי".

פקידה: "גברת, תרגעי, את לא הולכת למות.  רוצה מים? אני מבינה את הלחץ שלך, אבל יש הרבה מקומות שמטפלים בזה.  אל תדאגי.  אולי בבית לוינשטיין יש.  חכי,  אברר לך, בינתיים אל תשכחי שצריך ממילא לעבור דרך אורטופד."

אני (צועקת): "שמעתי אותך כבר עשר פעמים מדברת על האורטופד.  תניחי לי כבר.  ומה לוינשטיין?  איזה לוינשטיין?  אני לא נכה.  אני מטופלת באיכילוב"

פקידה: "את רוצה שאני אעזור לך? את צריכה להתגמש.  לוינשטיין זה לא רק לנכים.  עושים שם עוד דברים, גם לאנשים שהם עוד לא נכים"

אני (צורחת): "תקשיבי לי טוב,  עכשיו.  לא רוצה לוינשטיין.  אני לא נכה ולא בדרך להיות כזו. אני לא יוצאת מפה בלי טופס 17 לרדיותרפיה באיכילוב.  תקראי לאחראית".

אחראית (אדישה ומשופמת): "כן גברת, במה אפשר לעזור?  הבנתי שאת מתעקשת לעשות הידרותרפיה באיכילוב.  אני לא מבינה למה את חושבת שאת יודעת יותר טוב מאיתנו איפה יש".

אני (צורחת , בבכי): "הידרותרפיה??!!  רדיותרפיה.  כמו גלגל"צ, רשת ג.   כמו רדיו רמאללה,  אבל עם הקרנות, בשביל חולי סרטן."

אחראית: "אהה.. רדיותרפיה... אז למה לא אמרת מההתחלה שיש לך סרטן? תני לי לבדוק עם הרופא המחוזי".

2 תגובות:

  1. הרופא המחוזי הזה מתחיל כבר לעצבן אותי

    השבמחק
  2. כמו שכתבתי ברשומה קודמת שלך... מה שיהרוג אותי אינו הסרטן,
    אלא רק הבירוקרטיה... שילכו לאלף עזאזל'ים [כל ממציאי עינויי הטפסים למיניהם].

    השבמחק